ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πάνος Λασκαρίδης: Ποιος ο βαθύπλουτος εφοπλιστής που δωρίζει παγούρια



Ποιος ο βαθύπλουτος εφοπλιστής Πάνος Λασκαρίδης που θα δωρίσει τα παγούρια στους μαθητές;
Το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανασίου Λασκαρίδη έσπευσε να ευχαριστήσει χθες κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, καθώς όπως ανακοίνωσε θα δωρίσει από ένα παγούρι σε όλους τους μαθητές δημοτικού της χώρας.
Αξίζει να σημειωθεί πάντως πως η οικογένεια Λασκαρίδη, σύμφωνα με το Documento, έχει συνδεθεί επιχειρηματικά με την εταιρεία της Μαρέβας Γκραμπόφσκι – Μητσοτάκη, Zeus+Dione.
Πιο συγκεκριμένα, η οικογένεια Λασκαρίδη -είναι μεταξύ άλλων ιδιοκτήτρια του ξενοδοχείου Μεγάλη Βρεταννία- φαίνεται ότι έχει σχέση με την παναμέζικη οffshore εταιρεία «Velvet Success», η οποία συμμετείχε στην αύξηση κεφαλαίου της εταιρείας Zeus+Dione, από την οποία αποχώρησε πρόσφατα η Μαρέβα Γκραμπόφσκι, δίνοντας περίπου 800 χιλιάδες ευρώ. Μιας εταιρείας η οποία αντιμετώπιζε σοβαρά οικονομικά προβλήματα.
Αξίζει να σημειωθεί πως η ίδια offshore εταιρεία φαίνεται να έχει καταθέσει ακόμη 1,8 εκατ. ευρώ σε λογαριασμό του Τάσου Καραμήτσου, μετόχου της εφημερίδας «Πρώτο Θέμα». Στη συνέχεια το ποσό αυτό μεταφέρθηκε από τον Καραμήτσο σε ελληνική τράπεζα για να μετάσχει στην αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της εφημερίδας.
Όπως αναφέρει το Documento, φαίνεται ότι τρία έμπιστα πρόσωπα της οικογένειας Λασκαρίδη, τα οποία εμφανίζονται ως «μπροστινοί» σε δεκάδες offshore αλλά και ελληνικές εταιρείες, είναι εμπλεκόμενα στη Velvet Success.
Μάλιστα σε μια επένδυση, αυτή της «Μεγάλης Βρετανίας», διευκρινίζουν σε επίσημα τραπεζικά έγγραφα ότι διαχειρίζονται χρήματα της οικογένειας Λασκαρίδη. Συγκεκριμένα, πρόκειται για τρία πρόσωπα ελληνικής καταγωγής τα οποία εμφανίζονται σε πάμπολλες εταιρείες, είτε ελληνικές είτε του εξωτερικού, που φέρονται να είναι συμφερόντων της οικογένειας Λασκαρίδη.
Μάλιστα σε πολλές περιπτώσεις τα ίδια άτομα εμφανίζονται στα ΔΣ των εταιρειών αυτών μαζί με μέλη της εφοπλιστικής οικογένειας Λασκαρίδη. Πρόκειται για τη Μαρία-Ιφιγένεια Βαρβάρα Πρωτόπαπα, τον Ιωάννη Γιαννακάκη και την Ελευθερία Καλλίνη.
Ως διευθυντές της εταιρείας το 2008 –η offshore ιδρύθηκε το 2007– εμφανίζονται τα τρία συγκεκριμένα πρόσωπα που συμμετέχουν στα ΔΣ πληθώρας εταιρειών με τα αδέλφια Θανάση και Παναγιώτη Λασκαρίδη, με τον εκλιπόντα πατέρα τους Κωνσταντίνο Λασκαρίδη καθώς και με άλλα μέλη της οικογένειας.
Αξιοσημείωτο είναι ότι η Ελ. Καλλίνη φαίνεται να συμμετέχει σε περισσότερες από 400 παναμέζικες offshore.
Περίεργη «διάσωση» αρχαίων από τον βυθό των Αντικυθήρων
Το όνομα του Πάνου Λασκαρίδη εμπλέκεται και σε μια ιστορία με πολλές προεκτάσεις και ερωτήματα που εκτυλίχθηκε προπαραμονές Δεκαπενταύγουστου στα Αντικύθηρα.
Δύτες ανέλκυσαν παράνομα -από βάθος 9 και 5 μέτρων αντίστοιχα- μια λίθινη αρχαία άγκυρα από τον κόλπο Φάρου Απολυτάραις και ένα κανόνι του 17ου-18ου αι. από το λιμάνι Ποταμό των Αντικυθήρων.
Τα αντικείμενα τοποθετήθηκαν στο γιοτ «Γλάρος» και μεταφέρθηκαν σε ιδιωτική αποθήκη. Τελικά παραδόθηκαν, σύμφωνα με πληροφορίες μας, στα γραφεία της Εφορείας Εναλίων Αρχαιοτήτων στο Θησείο την περασμένη Παρασκευή 21 Αυγούστου.

Η στιγμή της μεταφοράς του κανονιού στο γιοτ «Γλάρος», όπως την κατέγραψε αυτόπτης μάρτυρας.
Ποιος πήρε την απόφαση να ανελκυθούν ευρήματα από τον βυθό; Οι διαδικασίες ανέλκυσης και μεταφοράς έγιναν χωρίς την παρουσία αρχαιολόγων, χωρίς έγκριση από το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο, χωρίς να έχει ενημερωθεί και να έχει δώσει άδεια η Εφορεία Εναλίων Αρχαιοτήτων του υπουργείου Πολιτισμού. Η πράξη πώς ονομάζεται; «Διάσωση αρχαιοτήτων» από ανθρώπους με κέφι και φιλότιμο; ‘Η παράνομη ενέργεια κατά αρχαίων αντικειμένων που προστατεύονται -στην ξηρά και τη θάλασσα- από τον αρχαιολογικό νόμο 3028/2002 και διατάξεις άλλων νόμων;
Οι θέσεις απ’ όπου ανελκύθηκαν είναι γνωστές και καταγεγραμμένες από την Εφορεία Εναλίων Αρχαιοτήτων (ΕΕΑ), που τα τελευταία χρόνια έχει πραγματοποιήσει εκτεταμένες έρευνες στην περιοχή του Ναυαγίου και γενικότερα στη θαλάσσια περιοχή των Αντικυθήρων.

Το κανόνι ανελκύεται από το λιμάνι των Αντικυθήρων, χωρίς να έχουν τηρηθεί οι διαδικασίες που προβλέπει ο αρχαιολογικός νόμος.
Η καταγγελία
Η φωτογράφιση, η ανέλκυση, η μετακίνηση αντικειμένων από αρχαία ή ιστορικά ναυάγια απαγορεύονται ρητώς σε όλη την Ελλάδα με βάση τις διατάξεις του Ν. 3028/02, ενώ σε περίπτωση εντοπισμού αρχαιοτήτων από αυτοδύτη αυτός είναι υποχρεωμένος να ενημερώσει το λιμεναρχείο (νόμος 3409/05).
Η μόνη αρμόδια αρχή για τη διαχείρισή τους είναι η ΕΕΑ του ΥΠΠΟΑ. Οποιοσδήποτε άλλος εμπλακεί, παρανομεί σύμφωνα με τους νόμους. Λειτουργεί δε σε βάρος της ακεραιότητας των αρχαιοτήτων καθώς μετά την ανέλκυσή τους χρειάζονται άμεσα τις σωστικές επεμβάσεις, ενώ η αυτόβουλη μετακίνηση στερεί από τους επιστήμονες ένα τεκμήριο χώρου και τις γνώσεις που απορρέουν από την εύρεσή του στο συγκεκριμένο σημείο.
Η «Εφ.Συν.» δέχτηκε καταγγελία για το περιστατικό που εκτυλίχθηκε στο λιμάνι των Αντικυθήρων στις 12 Αυγούστου κάτω από το φως του ήλιου και τα βλέμματα των θνητών.

Πανοραμική άποψη από τον κόλπο Φάρου Απολυτάραις, από την περιοχή του οποίου αποσπάστηκε η αρχαία πέτρινη άγκυρα
Η θέση του κανονιού, που βρισκόταν στον βυθό μέχρι πριν από μερικές μέρες, ήταν γνωστή στους λιγοστούς μόνιμους κατοίκους του νησιού, αφού μπορούσε κανείς να το δει όταν είχε καλό καιρό. Στο παρελθόν είχε γραφτεί ότι πιθανώς σχετίζεται με το ιστορικό ναυάγιο του βρετανικού πολεμικού πλοίου «Nautilus».
Δεν γνωρίζουμε πόσοι από τους κατοίκους ή τους επισκέπτες αντιλήφθηκαν εκείνη τη μέρα τι συνέβη. Γνωρίζουμε όμως ότι τουλάχιστον ένας είδε, θορυβήθηκε, θεώρησε ότι πρόκειται για έκνομη πράξη και έκανε το καθήκον του ως πολίτης του κόσμου. Ο Ευρωπαίος επισκέπτης κατέγραψε φωτογραφικά το περιστατικό, το συζήτησε και αποφάσισε να το καταγγείλει έχοντας τις φωτογραφίες ως τεκμήριο των λόγων του.
Μαζί με τον συμπατριώτη και φίλο του (καθηγητή Πανεπιστημίου στην Ιταλία, ο οποίος αγαπάει την Ελλάδα, ζει μεγάλο χρονικό διάστημα στο νησί και τα ονόματά τους είναι στη διάθεση της «Εφ.Συν.») απευθύνθηκαν στο αστυνομικό τμήμα Αντικυθήρων. Ωστόσο η καταγγελία δεν έγινε δεκτή. Η «Εφ.Συν.» επικοινώνησε με το Α.Τ. και όπως μας είπαν δεν υπήρξε άρνηση παραλαβής της, αλλά η υπόθεση ανήκει στη δικαιοδοσία του Λιμενικού Σώματος, οπότε κατεύθυναν προς αυτό τους Ευρωπαίους πολίτες.
Ντοκουμέντα
Τελικά κατέθεσαν την καταγγελία στο Λιμεναρχείο Κυθήρων με ημερομηνία 16/8/20. «Την Τετάρτη 12/8/2020 και ώρα 8 το πρωί περίπου, στο λιμάνι των Αντικυθηρών είδα ένα φουσκωτό σκάφος να βγάζει από τη θάλασσα ένα παλιό κανόνι, και να το φορτώνει σε ένα πιο μεγάλο σκάφος, που ήταν στο λιμάνι, ονομαζόταν “ΓΛΑΡΟΣ”. Κατά τη διάρκεια των γεγονότων πήρα μια σειρά από φωτογραφίες που μαρτυρούν όσα σας δήλωσα» αναφέρει στην καταγγελία του.
Στη συνέχεια ζήτησαν τη γνώμη του Αρη Τσαραβόπουλου, αρχαιολόγου που έχει συνδέσει το όνομά του με τα Αντικύθηρα καθώς μαζί με την ομάδα του έχει πραγματοποιήσει πολύχρονη ανασκαφική έρευνα με εξαιρετικά ιστορικά αποτελέσματα.
Το θεσμικό πλαίσιο
Έμπειρος και καταξιωμένος επιστήμονας, γνωρίζει καλά το θεσμικό πλαίσιο προστασίας των αρχαιοτήτων. Αλλωστε η δουλειά των αρχαιολόγων της Υπηρεσίας σ’ αυτό συνίσταται, στην προστασία και την ανάδειξή τους. «Εκείνο που αρχικά σκέφτηκα είναι ότι δεν μπορεί κατά τη διάρκεια της ημέρας να καταπλέει κάποιος και να ανελκύει ένα κανόνι. Αν κινείται έτσι, σίγουρα δεν μπορεί να είναι παράνομος» είπε ο Αρης Τσαραβόπουλος στην «Εφ.Συν.». Ετσι απευθύνεται στα στελέχη της Υπηρεσίας, τα οποία του δηλώνουν ότι είναι εν αγνοία τους το γεγονός.
Προωθεί την καταγγελία στη Γενική Διεύθυνση Αρχαιοτήτων και Πολιτιστικής Κληρονομιάς του ΥΠΠΟΑ, στην Εφορεία Αρχαιοτήτων Πειραιά και στον δήμαρχο Κυθήρων και Αντικυθήρων, Ευστράτιο Χαρχαλάκη. Ουδείς εκ των υπηρεσιακών στελεχών γνωρίζει οτιδήποτε, εκτός από τον δήμαρχο ο οποίος του απαντά (17/8/2020) «είναι ΝΤΡΟΠΗ να σπιλώνεται ένας από τους μεγαλύτερους δωρητές του υπουργείου Πολιτισμού… Ο κ. Λασκαρίδης ΔΙΕΣΩΣΕ το κανόνι και θα το παραδώσει στα εργαστήρια συντήρησης της Εφορείας Εναλίων Αρχαιοτήτων που ο ίδιος έχει δωρίσει!».
Μέχρι εκείνη τη στιγμή κανείς δεν γνώριζε σε ποιον ανήκει το σκάφος. «Δεν ήθελα να πιστέψω την απάντηση του δημάρχου. Εγώ γνώριζα την προσφορά του Λασκαρίδη και στην έρευνα του Ναυαγίου αλλά και στον πολιτισμό γενικότερα μέσω του πολιτιστικού ιδρύματός του. Αυτός ήταν ο λόγος που με έκανε δύσπιστο στην πληροφορία ότι δικό του πλοίο συμμετείχε σε μια έκνομη, όπως φαινόταν, δραστηριότητα. Με την επιστολή του στην ΕΕΑ, την οποία κοινοποίησε και σε εμένα, δυστυχώς μου το επιβεβαίωσε» καταλήγει ο Αρης Τσαραβόπουλος.
Η έκπληξη είναι τεράστια διότι ο Παναγιώτης Λασκαρίδης, έχοντας συνεργαστεί χρόνια με το ΥΠΠΟΑ, κατέχει καλά τους νόμους που διέπουν την προστασία της ενάλιας πολιτιστικής κληρονομιάς, τον τρόπο λειτουργίας της ΕΕΑ, τις απαγορεύσεις για ανέλκυση, μετακίνηση και αποθήκευση σε ιδιωτικό χώρο καθώς και τους κινδύνους που διατρέχουν οι αρχαιότητες όταν μετακινούνται χωρίς τη φροντίδα των αρχαιολόγων και των συντηρητών. Οταν ανελκύονται, τοποθετούνται σε δεξαμενές αφαλάτωσης, ιδιαίτερα όσων το υλικό είναι το σίδερο, όπως το κανόνι, που στην επαφή τους με το οξυγόνο μπορεί σε ελάχιστο διάστημα να γίνουν σκόνη.
Ο εφοπλιστής έχει μακροχρόνια προσφορά στον πολιτισμό μέσω του Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη, είναι συνεργάτης του υπουργείου Πολιτισμού, ένας από τους χορηγούς της έρευνας του Ναυαγίου των Αντικυθήρων και ευεργέτης του νησιού και όχι μόνο, αφού το τελευταίο χρονικό διάστημα έχει δωρίσει δύο πλοία στο Πολεμικό Ναυτικό.
Σε αποθήκη
Τελικά στέλνει επιστολή (17/8/20), που περιλαμβάνει και φωτογραφίες των αντικειμένων, η οποία φτάνει με κούριερ στα γραφεία της Εφορείας Εναλίων Αρχαιοτήτων την Τρίτη 18/8 (με κοινοποίηση στο γραφείο της υπουργού και της Αγγελικής Σίμωσι, διευθύντριας της έρευνας στα Αντικύθηρα) και αποστέλλεται στον Αρη Τσαραβόπουλο. Ενημερώνει ότι κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του στα Αντικύθηρα «ανελκύστηκε» από τον κόλπο του Φάρου μια αρχαία άγκυρα (αυτό μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν ήταν γνωστό σε κανένα) και ακολούθως από το λιμάνι Ποταμός «ανελκύστηκε» ένα παλιό κανόνι. Σύμφωνα με τον ίδιο, και τα δύο μεταφέρθηκαν στην αποθήκη της εταιρείας του στο Λαύριο.
Το επιχείρημα που διατυπώνεται, σύμφωνα με πληροφορίες μας, από την πλευρά Λασκαρίδη είναι ότι τα αρχαία σηκώθηκαν «για να σωθούν». Πόσο κινδύνευε όμως ένα κανόνι μεγάλου βάρους που βρισκόταν στο ίδιο γνωστό σημείο εδώ και εκατοντάδες χρόνια;
Γιατί δεν ζητήθηκε άδεια από την αρμόδια υπηρεσία και γιατί μεταφέρθηκαν στην ιδιωτική αποθήκη; Οι νόμοι ισχύουν εξίσου για όλους και πρέπει να τηρούνται απ’ όλους. Τα γεγονότα συνέβησαν στις 12/8, γιατί ειδοποιείται η ΕΕΑ στις 18/8, αφού έχει προηγηθεί η καταγγελία στις υπηρεσίες του υπουργείου;
Σε επικοινωνία της «Εφ.Συν.» με τον δήμαρχο Ευστράτιο Χαρχαλάκη μάς είπε ότι «η άποψή μου είναι πως δεν υφίσταται κανένα θέμα στην ανέλκυση που έκανε ο κ. Λασκαρίδης, διότι το υπουργείο Πολιτισμού είχε ενημερωθεί». Από τη στιγμή όμως που η ΕΕΑ δηλώνει σε έγγραφο, το οποίο κοινοποίησε στο αστυνομικό τμήμα και στο Λιμεναρχείο Κυθήρων, ότι δεν γνώριζε τίποτα επ’ αυτού, ποιος από το υπουργείο Πολιτισμού έδωσε άδεια;
Ο κ. Χαρχαλάκης γνωρίζει ότι είναι αναρμόδιος για να εκχωρήσει άδεια, αλλά είναι και ο μόνος που ξέρει, βάσει της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας του με τον Α. Τσαραβόπουλο αλλά και της δήλωσής του στην εφημερίδα μας, ότι θα γίνονταν οι ανελκύσεις και ότι είχε ενημερωθεί το υπουργείο Πολιτισμού.
Τα αντικείμενα τελικά έφτασαν στα γραφεία της Εφορείας Εναλίων Αρχαιοτήτων. Οπότε η πράξη θεωρείται λήξασα; Ενας πολίτης που διαθέτει τα μέσα -οικονομικά και πλωτά- μπορεί να ενεργεί κατά βούληση, αγνοώντας τις διαδικασίες και τους νόμους της ελληνικής πολιτείας;
Οι πολίτες που ασχολήθηκαν με τη διαλεύκανση της υπόθεσης δεν ήξεραν ποιος βρισκόταν πίσω από αυτήν και θεώρησαν υποχρέωσή τους να ειδοποιήσουν τις αρχές και να κοινοποιήσουν το γεγονός.
Ποιος είναι ο Πάνος Λασκαρίδης
Το όνομα Λασκαρίδη μπορεί να μην είναι από εκείνα που έχουν κυκλοφορήσει ιδιαίτερα στο ευρύ κοινό όμως είναι ένα από τα πιο ηχηρά Ελληνικά ονόματα στον χώρο των επιχειρήσεων. Τα αδέρφια Πάνος και Θανάσης Λασκαρίδης, που δραστηριοποιούνται σε διάφορους τομείς δίνοντας έμφαση στη ναυτιλία και τον τουρισμό, δεν είναι από εκείνους που ξεκίνησαν από το μηδέν.
Ίσως γι’ αυτό και η ιστορία τους είναι πιο …πειστική αφού δεν θα μιλήσουμε για δύο ανθρώπους που ξεκίνησαν από …μπακάληδες, μαραγκοί ή βαρκάρηδες και η περιουσία τους κοστολογείται πάνω από 1 δισεκατομμύριο αλλά για δύο επιχειρηματίες που επέκτειναν τις επιχειρηματικές δραστηριότητες του πατέρα τους Κωνσταντίνου ο οποίος είχε μία οικογενειακή αλιευτική επιχείρηση με 5 πλοία.
Ενδιαφέρον έχει να δούμε ποιες γνωστές επιχειρήσεις ανήκουν στα δύο αδέρφια αλλά και τους απογόνους τους και τι ρόλο έχει αναλάβει ο καθένας τους.
Δύο εμβληματικά ξενοδοχεία, καζίνο και ναυπηγία η ¨κρυφή¨ περιουσία της οικογένειας Λασκαρίδη
Η οικογένεια Λασκαρίδη φυσικά δεν κρύβει την περιουσία της ωστόσο επειδή δραστηριοποιείται μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας πολλές από τις επενδύσεις τους δεν είναι ευρέως διαδεδομένες στον κόσμο που δεν παρακολουθεί τον επιχειρηματικό κλάδο.
Τα δύο αδέρφια θα λέγαμε ότι κάνανε το ντεμπούτο τους το 1974 όταν και αγόρασαν το πρώτο τους πλοίο-ψυγείο. Ο Παναγιώτης και Θανάσης Λασκαρίδης ιδρύουν την Laskaridis Shipping Co. Ltd. το 1977 στην οποία θα δραστηριοποιηθούν αρχικά ως ναυλομεσίτες. Το 1978 ιδρύουν τον όμιλο Lavinia Corporation που στη συνέχεια θα στεγάσει πλήθος εταιρειών ναυτιλιακού ενδιαφέροντος.
Κλείνοντας η δεκαετία του ‘80 ο Πάνος και ο Θανάσης Λασκαρίδης διαχειρίζονταν 80 πλοία ψυγεία. Ο αριθμός φυσικά μέχρι σήμερα έχει ανέβει. Η αξία των πλοίων που κατέχει η εφοπλιστική εταιρία Lavinia Corporation σύμφωνα με την VesselsValue αποτιμάται στα 900 εκατομμύρια ευρώ! Είναι αλήθεια ότι κατατάσσεται στις πιο ισχυρές ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες στον χώρο του ξηρού φορτίου.
Τα δύο αδέρφια ξεχώρισαν για την …ποικιλία που είχαν στις επενδύσεις τους αφού θα μπορούσαμε να πούμε ότι προσπάθησαν να επωφεληθούν από πολλούς κλάδους. Το «Μεγάλη Βρετάνια» το «King George» συγκαταλέγονται στο πεδίο δραστηριότητας της οικογένειας ενώ προσεχώς θα ενταχθεί και το «King’s George» στη λίστα. Ο Πάνος και ο Θανάσης Λασκαρίδης πέρα από ξενοδοχεία έχουν και ποσοστό στην «Αεροπορία Αιγαίου». Το 1999, ο όμιλος Λασκαρίδη αγόρασε την αεροπορική εταιρεία Cronus και τον Οκτώβριο του 2001 η εταιρεία αυτή συγχωνεύθηκε με την Aegean του ομίλου Βασιλάκη, διατηρώντας το 26% του μετοχικού κεφαλαίου. Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάμε τα καζίνο σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη στα οποία έχουν επενδύσει τα δύο αδέρφια.
Τα ναυπηγεία Astican στα Κανάρια Νησιά και το Astander στη Βόρεια Ισπανία είναι στον έλεγχό τους μαζί με το 95% του στόλου ψυγείων της λετονικής Riga Transport. Να μην ξεχάσουμε ότι προμηθεύουν με πετρέλαιο τις Νήσους Φόκλαντ ,περιοχές της Θάλασσας Μπέρινγκ και της Ανατολικής Αφρικής.
Η περιουσία τους ξεπερνάει σίγουρα το 1 δις!
Πάνος Λασκαρίδης: Ο πιο εξωστρεφής- Πώς γνωρίστηκε με τη γυναίκα του;
Μπορεί να έχουν διαλέξει έναν πιο ¨σεμνό¨ δρόμο ως οικογένεια ωστόσο αν μπορούμε να πούμε ότι κάποιος έχει αναλάβει τον πιο… εξωστρεφή ρόλο του ομίλου τότε αυτός είναι ο Πάνος Λασκαρίδης ο μεγαλύτερος αδερφός. Ο Παναγιώτης Λασκαρίδης γεννήθηκε στην Αθήνα στις 6 Οκτωβρίου του 1947 και μεγάλωσε στο Νέο Φάληρο.
Τα αδέρφια φαίνεται να έχουν χωρίσει τις…δουλειές τους και ο Πάνος Λασκαρίδης έχει αναλάβει το κομμάτι της ναυτιλίας. Μάλιστα έχει αναδειχθεί ανάμεσα στα 100 πιο δραστήριους ανθρώπους της παγκόσμιας ναυτιλιακής βιομηχανίας. Δεν είναι τυχαίο ότι είναι στο τιμόνι της Ένωσης Ευρωπαίων Πλοιοκτητών (ECSA) από τον Δεκέμβρη του 2017 με τη θητεία του να διαρκεί έως το 2020.
Ο Πάνος Λασκαρίδης γνώρισε τη γυναίκα του, Μαριλένα, όταν ήταν φαντάρος. Μαζί δημιούργησαν μία μεγάλη οικογένεια αποκτώντας 4 παιδιά, την Κατερίνα, τη Σουζάνα, τη Χριστίνα και τέλος τον Παναγιώτη.
Η Μαριλένα προερχόταν από την οικογένεια Ζάππα από την πλευρά της μητέρας της ενώ ο πατέρα της ήταν Σκωτσέζος.
Ο πολιτισμός ήταν η ζωή της γι’ αυτό άλλωστε ασχολήθηκε ενεργά με το Ίδρυμα «Αικατερίνη Λασκαρίδη» από τη θέση της αντιπροέδρου. Με δική της πρωτοβουλία στήθηκε και η δανειστική βιβλιοθήκη του ιδρύματος.
Ωστόσο ο Πάνος Λασκαρίδης έχει αποχωριστεί τη γυναίκα του από το 2015 όταν και έφυγε απρόσμενα από τη ζωή.
Θανάσης Λασκαρίδης: Τα 6 παιδιά και τα σκάνδαλα που τον περιτριγυρίζουν
Ο μικρότερος από τα δύο αδέρφια, Θανάσης Λασκαρίδης, έχει αναλάβει το κομμάτι των επενδύσεών τους στη…στεριά. Αποφεύγει όπως ο διάολος το λιβάνι τη δημοσιότητα αφού δεν κατάφεραν να… διαρρεύσουν φωτογραφίες του ίδιου ούτε από τον γάμο της κόρης του Χλόης με τον Γιάννη Κορωνιά, γιο του Γιώργου Κορωνιά ο οποίος υπήρξε Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας Vodafone στην Ελλάδα και το όνομά του είχε ακουστεί την περίοδο με το σκάνδαλο των υποκλοπών.
Ο Θανάσης Λασκαρίδης είναι «γνωστός και για τις φιλικές σχέσεις του με την οικογένεια Παπανδρέου εδώ και χρόνια. Κάτι που επιβεβαιώθηκε και τον Iούλιο του 2003, όταν ο αδερφός του πρώην Πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου, Νίκος εισήλθε στο Διοικητικό Συμβούλιο της Λάμψα ως ανεξάρτητο και μη εκτελεστικό μέλος. Για μια 5ετία και μέχρι το 2009, το όνομα του Νίκου Παπανδρέου «φιγούραρε» δίπλα σε εκείνο του πρώην Aμερικανού πρέσβη στην Ελλάδα, Τόμας Mίλερ, ο οποίος συμμετείχε ως μέλος στην διοίκηση και ο οποίος λίγο αργότερα αποκαλύφθηκε πως είχε εμπλοκή στην «αμαρτωλή» υπόθεση του C4i της Siemens.»1Dealnews online
Τα σκάνδαλα φαίνεται ότι πάντα τον περιτριγύριζαν αφού το όνομά του είχε αναφερθεί και στην υπόθεση του Θέμου Αναστασιάδη όταν ο τελευταίος ισχυρίστηκε ότι τα 5 εκατ. ευρώ που βρέθηκαν στα χέρια του τού τα είχε δώσει ο Θανάσης Λασκαρίδης ως αντίτιμο για την πώληση ενός ποσοστού από το «Πρώτο Θέμα». Το επόμενο βήμα του Θανάση Λασκαρίδη ήταν προσφυγή του στη δικαιοσύνη για συκοφαντική δυσφήμιση.
Ακολουθώντας κι εκείνος το παράδειγμα του αδερφού του έχει φτιάξει μία μεγάλη οικογένεια αφού έχει αποκτήσει 6 παιδιά! Η κόρη του Χλόη-Μαρία Λασκαρίδη δραστηριοποιείται από το 2008 στην εταιρεία «Λάμψα» εκτελώντας καθήκοντα διευθύντριας εταιρικής ανάπτυξης. Ο γάμος της με τον Γιάννη Κορωνιά ήταν η αφορμή πρώτη φορά να ανοίξει τις πύλες της το πατρικό της σπίτι στην Εκάλη, που ονομάζεται «Βίλα Καίτη», για να φιλοξενήσει την εντυπωσιακή δεξίωση.
Ο γιος του Οδυσσέας από την άλλη ασχολείται εδώ και χρόνια με τη ναυτιλία και έχει παντρευτεί την Άνθια Λοϊζου.