ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

Συναγερμός σε νοσοκομείο του Σικάγο: Σταμάτησε τη χορήγηση του εμβολίου της Pfizer - Έρευνα ξεκίνησε ο FDA

 Πληθαίνουν  τα συμβάντα με τις σοβαρές αλλεργικές αντιδράσεις που προκαλούνται από το εμβόλιο της Pfizer/BioNTech σε σημείο που νοσοκομείο στο Σικάγο διέκοψε τον εμβολιασμό του προσωπικού του και ο FDA ξεκίνησε επειγόντως έρευνα για να διαπιστώσει τα αίτια.


Όπως αναφέρεται νοσοκομείο βόρεια από το Σικάγο σταμάτησε τον εμβολιασμό του προσωπικού του όταν τέσσερις νοσηλευτές παρουσίασαν έντονα αλλεργικά συμπτώματα μεταξύ των οποίων σοβαρή καρδιακή αρρυθμία.

Τρεις από τους νοσηλευτές έγινε δυνατό να επανέλθουν ενώ ο τέταρτος εξακολουθεί και νοσηλεύεται αναφέρει το FOX 32.

Η κατάσταση αυτή ανάγκασε του υπεύθυνους του νοσοκομείου Advocate Condell Medical Center να σταματήσουν την χορήγηση του εμβολίου της Pfizer  αλλά σε 8  παραρτήματα του ιατρικού κέντρου στο Ιλινόις και 3 στο Γουισκόνσιν οι εμβολιασμοί συνεχίζονται κανονικά.

Σύμφωνα με το ιατρικό κέντρο οι τέσσερις αυτές περιπτώσεις αφορούν ένα μικρό ποσοστό από τους 3.000 περίπου εργαζόμενους, αλλά συνολικά πρόκειται για 9 πλέον περιπτώσεις αλλεργικών αντιδράσεων  που έχουν εμφανιστεί σε ΗΠΑ και Βρετανία.

Το παραπάνω γεγονός όμως ανάγκασε τον αμερικανικό οργανισμό Τροφίμων και φαρμάκων (FDA) να ξεκινήσει επειγόντως έρευνες για τις επιπτώσεις του εμβολίου της Pfizer/BioNTech  και  τις  σοβαρές αλλεργικές αντιδράσεις που έχουν παρουσιαστεί σε εμβολιασμένους.

Ο Peter Marks διευθυντής του κέντρου βιολογικών ερευνών του FDA ανακοίνωσε ότι έχουν παρουσιαστεί τουλάχιστον 5 περιπτώσεις σοβαρών αλλεργικών αντιδράσεων από το εμβόλιο της Pfizer/BioNTech   ερευνώνται από την υπηρεσία στο πλαίσιο της διασφάλισης της δημόσιας υγείας.

«Θεωρώ ότι έχουμε προς το παρόν το κατάλληλο σύστημα στο κατάλληλο μέρος. Πρώτον έχουμε την κατάλληλη στρατηγική για την αντιμετώπιση των αλλεργικών αυτών συμβάντων και δεύτερον συνεχίζουμε να παρακολουθούμε τα συμβάντα αυτά», ανέφερε για να συμπληρώσει:

«Είναι άγνωστο ακόμη τι προκαλεί τις αλλεργικές αυτές αντιδράσεις, αλλά υπάρχει η εντύπωση ότι η χημική ουσία πολυαιθυλενογλυκόλη που περιέχεται επίσης και στο εμβόλιο της Moderna μπορεί να είναι η αιτία».

Η πολυαιθυλενογλυκόλη ή PEG  είναι ένα διαυγές, άχρωμο, ιξώδες που χρησιμοποιείται ως διαλύτης. Θεωρητικά έχει χαμηλή τοξικότητα και  χρησιμοποιείται ευρέως σε μια ποικιλία φαρμακευτικών σκευασμάτων, όπως και στα εμβόλια της Pfizer αλλά και της Moderna.

Τα αλλεργικά συμπτώματα που παρουσιάστηκαν ήταν σοβαρά: ένας εκ των ασθενών τα παρουσίασε λεπτά μετά τη λήψη του εμβολίου και αυτά ήταν πρήξιμο στη γλώσσα, δυσκολία στην αναπνοή ενώ ένας άλλος που νοσηλεύτηκε στην  εντατική είχε έντονη καρδιακή αρρυθμία.


ΠΗΓΗ

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια